Sider

mandag den 23. april 2012

Nye boller på suppen!

Billedet er fra Paris sommer 2011.

Har besluttet mig for at nu skal der nye boller på suppen. Og jeg savner at blogge, så jeg vil gå igang igen! det bliver som sagt før, stadig ikke vildt meget, men jeg vil prøve at blive bedre til det. Men til sommer vil jeg gå rigtig igang! Dog skal jeg på Roskilde en uge og får nok ikke blogget forfærdeligt meget, udover det skal jeg ud og rejse med min kæreste i en uge og får nok heller ikke blogget så meget der. men i får en masse billeder når jeg kommer hjem. 

Har også tidligere snakket om mit værelses-indretningsprojekt, min søster flytter ud her om en måned, og der går jeg rigtig i gang. Dog er alle de sidste mørke møbler røget ud, og har fået et nyt fint hvidt sminkebord. Vil med billeder til det er færdigt :-) 

Så dette er planen lige pt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar