Sider

tirsdag den 13. marts 2012

Tirsdag - mobil blogging

Så blev det tirsdag og 1 skridt tættere på weekenden. nå men idag skal jeg ikke lave det store. Skal bare op og træne, rydde op på mit værelse, lave lidt lektier og så slappe af. Og så har jeg forresten lige fået et nyt job, much needed! Eftersom jeg har planlagt en sommerferie med fuld fart på, så skal jeg spare lidt op. Skal på Roskilde festival (har dog allerede købt billetten) skal i sommerhus med nole venner, skal måske til usa og besøge min værtsfamilie og så vil mig og min kæreste gerne rejse sammen i en uges tid.
Igår havde jeg mad-dag og skulle derfor lave mad, men min kæreste kom og hjalp lidt til. Jeg lavede en porre-kartoffel tærte, med æg, feta og bacon.
Og lidt salat ved siden af.
Billede af mig igår, mig nu, og min tærte :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar